Office Hotel

Meeting SpaceVergaderen bij Office Hotel Haarlem

Office Hotel Oost
Wil je een vergaderruimte huren in Haarlem? Het kan bij Office Hotel. Er zijn meerdere ruime vergaderzalen aanwezig waar je gemakkelijk terecht kunt voor een meeting, presentatie, brainstormsessies etc. Of je nu een vergaderlocatie zoekt voor een uur, een dagdeel of de gehele dag; het is allemaal mogelijk. Reserveer de vergaderruimte gemakkelijk online op de datum die het beste uit komt.
 
Maak tijdens de vergadering ook gebruik van de catering faciliteiten van Office Hotel Canteen. Kortom het "Meeting space'' concept van Office Hotel is de ideale vergaderlocatie in Haarlem. 
 

  • Betaalbare vergaderlocatie in Haarlem.
    Betaalbare vergaderlocatie in Haarlem.
  • Ook te gebruiken voor presentaties of solicitaties
    Ook te gebruiken voor presentaties of solicitaties
  • Inclusief presentatie scherm
    Inclusief presentatie scherm
  • Flipover bij te huren
    Flipover bij te huren
  • Gezellige ontvangst in de lobby
    Gezellige ontvangst in de lobby
Grote Zaal 60m² Bekijk
  • Theater
  • Carre
  • School
  • U-vorm
Boek een Meeting Space
Flex Office / Meeting Space 1 16m² Bekijk
  • Onbezorgd vergaderen
  • Koffie faciliteiten
  • Vergader
Boek een Meeting Space
Flex Office / Meeting Space 2 16m² Bekijk
  • Onbezorgd vergaderen
  • Koffie faciliteiten
  • Flex Office
  • Vergader
Boek een Meeting Space
De Kleine Zaal 25m² Bekijk
  • Vergader
Boek een Meeting Space

Huurvoorwaarden

Deze overeenkomst verplicht partijen tot naleving van de bepalingen van de wet met betrekking tot verhuur en huur van kantoorruimte voorzover daarvan in deze overeenkomst niet wordt afgeweken. Van deze overeenkomst maken deel uit de 'ALGEMENE BEPALINGEN HUUROVEREENKOMST KANTOORRUIMTE', vastgesteld op 30 januari 2015 en gedeponeerd op 17 februari 2015 bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.

Voor de algemene bepalingen klik je hier.
 

Betaalinformatie

Online betalingen is een gevoelig onderwerp, het vergt specialisme om alles veilig te laten verlopen. Daarom besteedt Office Hotel haar online betaalverkeer uit aan Adyen Enterprise Payment Services. Adyen collecteert al onze betalingen namens Office Hotel en notificeert ons wanneer een betaling binnen is. 

de prijzen op de website zijn exclusief BTW. Voor de huur van kantoorruimte voor een langere periode wordt 1 maand borg gerekend. 

Voor het complete overzicht van de betaalinformatie klik je hier

Huisreglement

In dit Huishoudelijk Reglement tref je afspraken en regels aan met betrekking tot het werken in het Office Hotel te Haarlem. Hierdoor wordt duidelijk wat jij, je collega’s en medeondernemers van het Office Hotel mogen verwachten. Het Huishoudelijk Reglement maakt onderdeel uit van de huurovereenkomst en zal als bijlage worden toegevoegd en dient op iedere pagina geparafeerd te worden. Hiermee geef je aan op de hoogte te zijn van het Huishoudelijk Reglement en dat je de afspraken en regels zult nakomen.

Voor de complete huisregels klik je hier