Office Hotel

Jobsupport Dert

U bent op zoek naar inspiratie, naar een andere baan of u wilt als ondernemer een deskundig klankbord. Misschien weet u niet precies wat u wilt. Of u weet het wel, maar het is nog niet gelukt uw wensen te verwezenlijken. Een loopbaanprofessional kan u helpen deze vraagstukken te beantwoorden.

Jobsupport Dert is sinds 1996 gericht op professionele werkbegeleiding;management coaching, loopbaanadvisering, herstelbegeleiding tijdens ziekte of outplacement. Door zowel in te gaan op psychologische drijfveren als op uw (toekomstige) persoonlijke arbeidsmarkt of dienst-markt-combinaties, worden diepere zingevingsvragen beantwoord en concrete resultaten in het werk of in de omzet bereikt.

Naast persoonlijke begeleiding werkt Carla Dert in company in het domein ‘mens, arbeid & organisatie’: management development, mobiliteitsbeleid of duurzame inzetbaarheid.

“Ik houd van co-makership waarbij mensen en (commerciële) resultaten tegelijk naar een hoger plan getild worden.”
Zij is een deskundig extern adviseur, maar wel een die zelf ook managementervaring heeft. “De combinatie van half meewerken en toegespitste training vind ik in de praktijk meestal effectiever”.

“Leren, hard werken en lachen gaan voor mij hand in hand. Dat klinkt natuurlijk door in mijn werk. Anderen ervaren dat als enthousiasmerend en inspirerend. Maar mijn doel is altijd om mezelf zo snel mogelijk weer overbodig te maken.”

Contactpersoon

Naam contactpersoon C.C. Dert
Telefoonnummer 0235372928
Email info@jobsupportdert.nl

Show & Tell   Top 10 werk