Office Hotel
  1. Facility Manager Linda: “Tijdens de lunch ontstaan…

    Linda Meijer werkt sinds oktober 2016 als Facility Manager bij Office Hotel (locatie oost). Voor deze dynamische functie heb je best wat energie nodig. En dat heeft Linda, want naast haar werk voor Office Hotel volgt…
    Lees meer

    Facility Manager Linda: “Tijdens de lunch ontstaan tussen huurders veel gesprekken, dat vind ik leuk om te zien”
  2. Kantoorinrichting: hier dien je rekening mee te houden…

    Zoek je als ondernemer een nieuw kantoor – of misschien wel je allereerste kantoor – dan komt er veel op je af. Op welke locatie ga je kantoorruimte huren? Wat zijn de verschillende huisvestingsmogelijkheden? Welk soort huurcontract…
    Lees meer

    Kantoorinrichting: hier dien je rekening mee te houden
  3. Office Hotel huurder Berthel: “Zoek een goed bereikbare…

    In deze rubriek laten we je kennismaken met andere Office Hotel ondernemers. Deze keer: Berthel ter Steege, eigenaresse van opleidingsinstituut Transferama. Sinds de oprichting in 2001 hebben talloze studenten hier hun &lsquo…
    Lees meer

    Office Hotel huurder Berthel: “Zoek een goed bereikbare locatie voor je bedrijf, want dit levert klanten op”
  4. Sanne: “Als locatiemanager bij Office Hotel is geen…

    Sanne Dost is inmiddels al ruim twee jaar werkzaam als locatiemanager bij Office Hotel. Zij is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze drie locaties in Haarlem. Maar wat doet zij nu precies? En waarvoor kun je Sanne aan haar mouw trekken…
    Lees meer

    Sanne: “Als locatiemanager bij Office Hotel is geen dag hetzelfde. Ik hou van die dynamiek”